ČLÁNKY

Přináším vám malinkatý náhled na lokaci pod Loktem ... je to jen pár obrázků a bude se ještě hodně větvit !

Proč UNITY ?

20.03.2018

Jistě mnoho z Vás napadlo proč tu hru vlastně "matlám" v Unity

Minimapa

16.01.2018

Udělal jsem si do hry minimapu - velice užitečná pomůcka pro orientaci hráče v prostoru, ale pozor tato funguje pouze venku, ve vnitřních prostorech ne.

Podzim jsem věnoval designu - lokace Hřbitov. Vzal jsem mapu na googlu a udělal si přesný půdorys tak jak je v Lokti s přesností na metr... Udělal jsem kus silnice obehnaný stromy, malý potůček, most a bránu. Hřbitov jsem obehnal plotem s kamennými pilíři, udělal terén a pěšinky. Vlevo u zdi jsem umístil pár náhrobků a doprostřed udělal hrobku se...

Tento týden se mi do hry podařilo přidat pár efektů jako jsou pochodně, ohníčky i s kouřem, mlhu a malinko rozostřený pohled v krajině. Uvidíme jak moc náročné to bude na systém a samozřejmě s nimi budu nakládat opatrně. Pár drobností, pár řádků v C# a člověk zase umí něco víc :-)

O tom, že Loket je nádherné město a lokalita navíc kousek od baráku se nemusím snad ani sáhodlouze rozepisovat ... :-) Momentálně lítám s foťákem všude možně a hledám inspiraci, kreslím si náčrtky a pravděpodobně se vrhnu na hřbitov jako potenciálně další lokaci pro tvorbu, neboť amfiteátr je neustále obsazený a lidi mi vadí :-)

První demo video z mojí vyvíjené počítačové adventury ELBOGEN - Funkční dvě lokace - náměstí v Lokti a temný les. Náměstí je klíčové a odtud se hra bude větvit všemi směry. Textury baráků jsou nehotové, některé pouze přiřazené z Google map, nemám momentálně čas týden malovat jeden dům a tak aby nebyly jen prázdné krabičky, do domů se bude dát...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky