Lokace hřbitov

05.11.2017

Podzim jsem věnoval designu - lokace Hřbitov. Vzal jsem mapu na googlu a udělal si přesný půdorys tak jak je v Lokti s přesností na metr... Udělal jsem kus silnice obehnaný stromy, malý potůček, most a bránu. Hřbitov jsem obehnal plotem s kamennými pilíři, udělal terén a pěšinky. Vlevo u zdi jsem umístil pár náhrobků a doprostřed udělal hrobku se svícemi. No a co dál ?? Když jsem se na ten výsledek podíval, došla mi jedna věc !! Koho zajímá nějaký reálný a nudný hřbitov ?????  Kdo se bude chtít procházet jen tak někde po travičce a o co tam vlastně půjde ?????


A tehdy to začalo - udělám to jinak a lépe - zvrhlo se to celé v běsnění, všude rozházené dřevěné rakve, hrobník se zaseknutým krumpáčem v zádech, pavučiny, věci obrostlé břečťanem, rozbité dlaždice, altán, stromy se zvráceně zahnutými větvemi, urny s popelem a nádoby s jedem. Jde o to že když se přiblížíte, nádoby prasknou a jed vychrstne do okolí a zasáhne vás. V postprodukci jsem přidal mlhu, potemnil světlo, barvy hodil do tmava až černobíla a na obloze létají vrány - hmmm tak teď už to vypadá lépe, mnohem lépe :-D

pár screenů ... :

tak co ? je to dosti ponuré nebo mám přitlačit ?? :-D

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky